Pasje Jacka Chmieleckiego

Wysłuchaj fragmentu audycji, w którym gość opowiada o swoich pasjach i zainteresowaniach
Wysłuchaj całej audycji

Jacek Chmielecki

Trener sprzedaży, wystąpień publicznych i prezentacji handlowych

Profil zawodowy gościa

Jacek jest skutecznym trenerem sprzedaży, wystąpień publicznych i prezentacji handlowych.

Jak sam o sobie mówi:

“Prawdopodobnie powinienem napisać, że przeprowadziłem szkolenia i wykłady dla ponad 43 tysięcy osób, spędziłem w biznesie ponad 20 lat pracując na etacie w największych firmach Cisco, SAP, Microsoft, Google. Że zaczynałem od sprzedaży “na słuchawce”, aż do pozycji dyrektorskich odpowiadając za sprzedaż od kilku do 100+ milionów USD.
Że teraz prowadząc firmę konsultingowo szkoleniową dostarczamy programy szkoleniowe, które sprawiają, że firmy osiągają dwucyfrowe wzrosty sprzedaży. Powinienem, ale tego nie zrobię tutaj, jeśli chcesz przeczytać przewiń do następnej sekcji:)

Napiszę, jakim klientom najczęściej pomagam w segmencie B2B

♦️ SPRZEDAWCY
♦️ INŻYNIEROWIE – TECHNICZNE WSPARCIE SPRZEDAŻY
♦️ PREZESI i DYREKTORZY KORPORACJI
♦️ WŁAŚCICIELE FIRM
♦️ DYREKTORZY/ MANAGEROWIE SPRZEDAŻY i OBSŁUGI KLIENTA

✅ Specjaliści, Handlowcy, Managerowie, Dyrektorzy, Prezesi, którzy występują publicznie lub wewnątrz firmy i obserwują, że na ich spotkaniach uczestnicy wyciągają laptopy, a pozostali nie bardzo wiedzą o czym była prezentacja, a reszta próbuje czytać przeładowane treścią slidy udając, że słucha prezentera

✅ Prezesi, którzy świecą oczami za swoich pracowników podczas prezentacji do zespołu lub szefostwa z zagranicy podczas Review kwartalnego.

✅ Handlowcy, Inżynierowie, których Klienci po prezentacji nie kupują prezentowanego rozwiązania

✅ Sprzedawcy, którzy mają problem, aby dotrzeć do decydenta, a jak już to im się uda to nie bardzo potrafią z nim rozmawiać o jego potrzebach.
Zbyt często sprowadzają rozmowę na aspekty techniczne i tracą zaintersowanie CxO.

✅ Sprzedawcy, którzy zadają pytania i nie słyszą odpowiedzi, albo zadają niewłaściwe.
Handlowcy, którzy sprzedają wszystkim zamiast wybrać właściwych klientów i oszacować ich potencjał zakupowy

✅ Prezesi, Właściciele, którzy obserwują jak ich przychody nie rosną lub spadają

✅ Właściciele, których firmy urosły i dział Obsługi klienta albo nie istnieje albo wymaga inwestycji bo Klienci odchodzą”

𝐒𝐙𝐊𝐎𝐋𝐄𝐍𝐈𝐀 Prezentacje Handlowe , Prezentacje Biznesowe , Wystąpienia Publiczne , Sprzedaż
Mówca, Mentor w FLB Ernst&Young oraz dla Managerów międzynarodowych firm i właścicieli firm z polskim kapitałem.

𝐊𝐎𝐍𝐒𝐔𝐋𝐓𝐀𝐂𝐉𝐄 z obszaru Prezentacji , Sprzedaży, Tworzę Działy Sprzedaży, Działy Obsługi Klienta oraz Centra Obsługi Klienta

Pasje gościa

żeglarstwo