Transakcje z pasją: Jak opowiadać o swoim startupie by zdobyć finansowanie

Jacek Chmielecki

Sezon 2
17 listopada 2021 r.
S02E02
Jak opowiadać o swoim startupie, aby zdobyć finansowanie.
 
W Transakcjach z pasją zapraszam na spotkanie z Jackiem Chmieleckim, skutecznym trenerem sprzedaży, wystąpień publicznych i prezentacji handlowych.
 
Z dzisiejszej audycji dowiecie się m.in.:
✅ Jak dobrze przygotować się do spotkania z inwestorem, czyli po co wchodzić w jego buty
✅ Kiedy zaczyna się nasza prezentacja
✅ Co jest największym błędem w trakcie „pitchowania”
✅ Jak brzmi sakramentalne pytanie, które trzeba zadać na początku każdej prezentacji
✅ Jakie są sposoby na poradzenie sobie z trudnymi pytaniami
✅ Jak poznać i skutecznie rozbijać w trakcie prezentacji obiekcje inwestorów, oraz
✅ Jak odczytać czy to co mówimy rezonuje w naszym rozmówcy.
 
Ponadto w audycji:
✅ Zaczerpniemy z mądrość dawnych mistrzów – czyli „Produkt jest tylko drogą do celu”
✅ Przybliżymy czym są avatar klienta i persona zakupowa
a także: meksykański miś i bułgarski pocałunek
✅ Padnie również jedno bardzo ważne pytanie: „Panie Franku – hajsik kładziecie?”
 
a także:
✅ ze słownika angielskiego handlowca, czyli follow-up, feedback i leading questions
✅ Podróże pomiędzy 126 krajami, czyli jak w rok uzyskać status Senatora Lufthansy (100.000 mil statutowych rocznie)
✅ Opowieść: W cieniu tankowca, czyli co się kryje pod powierzchnią Morza Północnego, oraz
✅ Czy ubrany w sztormiak żeglarz, powracający z morza do portu macierzystego –  może pokłonić się królowej w Operze Królewskiej w Sztokholmie.
 
W Autorskim Słowniku Transakcyjnym: MUTE

Trailer audycji

Jacek Chmielecki

Trener sprzedaży, wystąpień publicznych i prezentacji handlowych

Profil zawodowy gościa

Jacek jest skutecznym trenerem sprzedaży, wystąpień publicznych i prezentacji handlowych.

Jak sam o sobie mówi:

“Prawdopodobnie powinienem napisać, że przeprowadziłem szkolenia i wykłady dla ponad 43 tysięcy osób, spędziłem w biznesie ponad 20 lat pracując na etacie w największych firmach Cisco, SAP, Microsoft, Google. Że zaczynałem od sprzedaży “na słuchawce”, aż do pozycji dyrektorskich odpowiadając za sprzedaż od kilku do 100+ milionów USD.
Że teraz prowadząc firmę konsultingowo szkoleniową dostarczamy programy szkoleniowe, które sprawiają, że firmy osiągają dwucyfrowe wzrosty sprzedaży. Powinienem, ale tego nie zrobię tutaj, jeśli chcesz przeczytać przewiń do następnej sekcji:)

Napiszę, jakim klientom najczęściej pomagam w segmencie B2B

♦️ SPRZEDAWCY
♦️ INŻYNIEROWIE – TECHNICZNE WSPARCIE SPRZEDAŻY
♦️ PREZESI i DYREKTORZY KORPORACJI
♦️ WŁAŚCICIELE FIRM
♦️ DYREKTORZY/ MANAGEROWIE SPRZEDAŻY i OBSŁUGI KLIENTA

✅ Specjaliści, Handlowcy, Managerowie, Dyrektorzy, Prezesi, którzy występują publicznie lub wewnątrz firmy i obserwują, że na ich spotkaniach uczestnicy wyciągają laptopy, a pozostali nie bardzo wiedzą o czym była prezentacja, a reszta próbuje czytać przeładowane treścią slidy udając, że słucha prezentera

✅ Prezesi, którzy świecą oczami za swoich pracowników podczas prezentacji do zespołu lub szefostwa z zagranicy podczas Review kwartalnego.

✅ Handlowcy, Inżynierowie, których Klienci po prezentacji nie kupują prezentowanego rozwiązania

✅ Sprzedawcy, którzy mają problem, aby dotrzeć do decydenta, a jak już to im się uda to nie bardzo potrafią z nim rozmawiać o jego potrzebach.
Zbyt często sprowadzają rozmowę na aspekty techniczne i tracą zaintersowanie CxO.

✅ Sprzedawcy, którzy zadają pytania i nie słyszą odpowiedzi, albo zadają niewłaściwe.
Handlowcy, którzy sprzedają wszystkim zamiast wybrać właściwych klientów i oszacować ich potencjał zakupowy

✅ Prezesi, Właściciele, którzy obserwują jak ich przychody nie rosną lub spadają

✅ Właściciele, których firmy urosły i dział Obsługi klienta albo nie istnieje albo wymaga inwestycji bo Klienci odchodzą”

𝐒𝐙𝐊𝐎𝐋𝐄𝐍𝐈𝐀 Prezentacje Handlowe , Prezentacje Biznesowe , Wystąpienia Publiczne , Sprzedaż
Mówca, Mentor w FLB Ernst&Young oraz dla Managerów międzynarodowych firm i właścicieli firm z polskim kapitałem.

𝐊𝐎𝐍𝐒𝐔𝐋𝐓𝐀𝐂𝐉𝐄 z obszaru Prezentacji , Sprzedaży, Tworzę Działy Sprzedaży, Działy Obsługi Klienta oraz Centra Obsługi Klienta

Pasje gościa

żeglarstwo
Jeżeli spodobał Ci się ten artykuł podziel się nim ze znajomymi:
Nota prawna

Informacje zawarte w audycjach „Transakcje z pasją” nie stanowią porady prawnej lub inwestycyjnej. Autor oraz osoby w nich występujące nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek decyzje podjęte przez odbiorców w sprawach ich dotyczących lub za decyzje inwestycyjne podejmowane na rynku finansowym, w oparciu o informacje przekazane w którejkolwiek z audycji.

Decyzje podejmowane przez odbiorców audycji w sprawach ich dotyczących lub decyzje inwestycyjne podjęte na rynku finansowym powinny być każdorazowo przeanalizowane w ramach konkretnego stanu faktycznego, który w zależności od okoliczności, podmiotu, który decyzje podejmuje, potrzeb, założonych celów oraz posiadanych środków będzie uzasadniał zastosowanie adekwatnych działań, w tym przyjęcie konkretnego ryzyka, w celu osiągnięcia oczekiwanych skutków, które decyzja ma wywołać.

Prywatne poglądy i opinie wyrażone w poszczególnych audycjach są prywatnymi poglądami i opiniami autora oraz osób w nich występujących i nie muszą pokrywać się z działaniami oraz stanowiskami podmiotów, w których te osoby są zatrudnione lub, z którymi współpracują.